sobota 28. června 2014

Soutěž o arašídová másla

Ahoj všichni,
Mám pro Vás připravenou další soutěž. Výhra je více než lákavá: balíček arašídových másel. 
Stačí, když se stanete mým pravidelným čtenářem a do komentářů napíšete proč máte rádi arašídové máslo, jaká máte nejradši, co z něj vyrábíte apod...
Musí se zúčastnit nejméně 20 čtenářů.
Soutěž probíhá do konce října. Těším se na Vaše odpovědi. 
Jitka

12 komentářů:

  1. Pravidelnou čtenářkou již jsem. :))
    Arašídové máslo mám ráda zejména crunchy kvůli jeho kousíčkům, které jednoduše miluji! ♥ Z arašídového másla většinou nestihnu nic vyrobit, protože na něj chodím se lžičkou, a tak mizí rychlostí blesku. :D Ale nejvíc mi asi chutná "poleva", kterou jsem si dříve zpestřovala snídaňové kaše. Smíchala jsem asi lžičku arašídového másla se dvěma čtverečky hořké čokolády, nechala roztéct v mikrovlnce, zamíchala a voilá, "poleva" byla na světě. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevím, proč ho tak miluju...prostě mi chutná :-) Mám ráda to z Lidlu a úplně nejlepší, co jsem kdy měla, je domácí :-) Občas ho používám do pečení, občas dám trochu do kaše, nejraději ho mám namazané na opečeném o toustu a na něm ovoce :-) Nebo jen tak na lžičce :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Napada me "otrepane heslo" z reklamy na Kofolu, ale pro me mnohem vice pasuje na arasidove maslo: Kdyz ho milujes, neni co resit ;) Proste takova dorbota!!! Zrovna ted mi arasidove maslo doslo a ranni kasi "neco" chybi. Potrebuji doplnit zasoby jako sul. Take ho pouzivam naprosto do vseho - od snidanovych kasi pres sladke peceni, dokonce i do nekterych pomazanek ci teplych jidel!

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejraději smooth, nebaví mě kousat ty kousky u crunch :D Máslíčko si dávám do ranních kaších, nebo do jogurtu s musli a nedávno mě napadlo ho přidat na pánev ke kuřecímu masu - chutnalo to božsky!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, arašídové máslo je pro mě láska a závislost teprve rok. Okouzlilo mě jeho jedinečnou chutí. Nejvíc mi chutná asi crunchy z Lidlu (zatím jsem měla jen z Lidlu a jedno z Tesca :D). Potřebuji cítit, že něco koušu :D (nějaké kousky) , aby přece jen vydržela o něco déle :) Miluju ho na ranní kašičku, nebo jen s jablíčkem a banánem. Také jsem zkoušela výborné, i když ne úplně zdravé brownies, ale jednou za čas nevadí :) Recept je na této adrese: http://www.chute-sveta.cz/brownies-s-arasidovym-maslem/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=brownies-s-arasidovym-maslem. Určitě vyzkoušej!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já arašídové máslo prostě miluju, jiný důvod mě nenapadá :D Mám ho ráda ráno do kaše, taky z něj peču sušenky, ty jsou strašně dobré :) A nejvíce mi chutná smooth!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju to z marks&spencera,to je vynikající,Ted mam z dm a trpim:),ani z Lidlu není zdaleka tak dobre,ale da se. Davam do kasi,tvarohu a jogurtu,občas něco upecu. Arasidove susenky jsou zatím top. Mam je na stránkách.

    OdpovědětVymazat
  8. Arašídové máslo je zkrátka můj miláček :D Miluju crunchy z Lidlu, krásně v něm křupou kousky arašídů :)
    Určitě nejlepší je na teplé kaši, i když nejčastěji na něj chodím do lednice jen se lžičkou :) Zkoušela jsem i koláč, ale samotné je prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hotovo .)
    Můj milostný poměr s burákovým máslem začal někdy před rokem, kdy ho teta přivezla z USA a dala mi ochutnat na lžičku. Byl to úžasný příliv chutí, kdy jsem máslo cítila v puse ještě dlouho potom, co jsem si odlepila od něj slepené zuby .) Asi nemusím dodávat, že máslo u nás dlouho nevydrželo, páč na něj každý chodil místo se lžičkou se lžící..
    Nejspíše mám radši crunchy, protože ty kousky arašídů v něm jsou suprčupr a když do nich kousnu, tak je to prostě takový to... achrg. Přesto je smooth skoro stejně dobré, protože je hrozná zábava nechat to jemný másličko jakoby "proplout" do pusy tim, že ho přetlačim přes zuby (zní to teda dost nechutně :D) a nebrání mi v tom žádný kousky.
    Nejčastěji si ho dávám na snídani do ovesný kaše, hlavně kvůli těm zdravým tukům. Jinak ho ale nejčastěji jím jen tak, vytáhnuté z poličky, pěkně mazlavé, jenom ponořit lžíci a jíst .) Nejlepší kombinace stejně ale nejspíše je si ho namazat na pizzu Hawai, aneb není nic nad ananas a burákové máslo .)

    OdpovědětVymazat
  10. ÚÚÚžasné :-) Už teď závidím tomu, kdo vyhraje balíček <3 =)
    Proč milujeme máslíčka, protože to jsou prostě ONA arašídová máslíčka:D Obecně oříšky znožnuju, ale máslíčka ze skleničky je prostě TOP! Víc mi šmakuje to smooth, ale nepohrdnu žádným:D A nejlepší způsob, jak ho zužitkovat je vzít tu největší lžíci, co doma máme a popadnout sklenici a už jen nabírat.. 3 )= A nebo na chléb, s banánem....... no sen=)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mam arasidove maslo nejradeji crunchy, tedy to kupovane, ldyz si ho delam sama, tak je spis takobre celohrunre =D a chodim ho jen tak ujidat do lednice xD

    OdpovědětVymazat
  12. Musím říct, že jsem o arašídovém másle donedávna (asi 2 roky zpět :-D) věděla úplné minimum. Dá se říci, že od chvíle, co jsem poprvé viděla ve filmu Seznamte se Joe Black scénu s arašídovým máslem, jsem ho toužila ochutnat. Zrazovali mě od toho ale rodiče, kteří tvrdili, že jednou máslo koupili a bylo tak hnusné, že se nedalo jíst. Mě to ale nedalo a asi před 2 lety jsem začala přemýšlet o tom, co mé tělo potřebuje a co mu naopak škodí. Tak jsem začala sledovat plno blogů o zdravé výživě a cvičení a všude najednou psali o arašídovém másle. To by nebylo abych si jedno nekoupila. A musím říct, že to byla láska na první pohled i chuť:-) Malá sklenička byla hned pryč, tak jsem se odhodlala do domácího. Ačkoliv se mi nikdy nepovedla ta dokonalá konzistence, jako u kupovaných, opět bylo skoro hned pryč :-D Tak jsem střídala domácí s kupovaným, ale nejvíce mi zatím chutná to z Lidla Smooth. Opravdu je výýýborné. Dávám si ho do kaší, nebo jsem z něj dělala jednou Nutellu. Nejradši ho ale mám na rozpečeném toastu s banánem <3 Tuto variaci si dokonce zamilovali i mí rodiče, přes to, že byli zprvu skeptičtí. Teď mě vždy poprosí ať namažu porci i pro ně :-D Pro mě je to takový malý úspěch :-P

    OdpovědětVymazat