středa 19. února 2014

Oblíbené mňamky

Srdečně všechny zdravím,
patřím k nadšencům, kteří sledují olympiádu a fandí našim sportovcům. Dnes V 18:00 nás čeká třešnička na dortu v podobě čtvrtfinálového zápasu našich hokejistů s američany. Po včerejším nakonec napínávém zápasu se slováky se dnes máme určitě na co těšit. Takže večer spojme síly a všichni fanděme :)


To jen tak na úvod. A nyní se s Vámi podělím o několik obrázků mých oblíbených lahůdek. Na prvním obrázku, který bych chtěla zařadit do projektu  Fit Fam Bakers. První téma - SINGLE SERVING, který vymyslely slečny Maggie, B* a Bloss. Základní surovinou v tomto receptu je jablečná mouka od zajíců. Trošku jsem upravila základní recept.
Tady je má kombinace.

Buchtičky z jablečné mouky
Ke 4 lžícím jablečné mouky přidáme 1 vajíčko, banán a vyšleháme. Směs nalijeme do malé zapékací misky, tu můžeme vymazat máslem a vysypat kokosem, oříšky apod. Já jsem ještě vršek zasypala krustičkou, kterou jsem připravila z 15g másla, 30g arašídového másla, 25g třtinového cukru a 50g celozrné mouky. Dáme zapéci do trouby asi na 20 minut. Můžeme jíst ještě teplé, s tvarohem či zakysanou smetanou. 


Druhým receptem jsou, jak můžete na obrázku vidět minimuffiny. Nechala jsem si inspirovat Verisi, která má na svém, moc pěkném blogu recept na proteinovou buchtu .Já jsem si udělala takové jednohubky a jsou opravdu dobré, sice hutnější, ale zato syté.Některé minimuffinky jsem vylepšila o arašídové máslo a tím se zase ozvláštnila jejich chuť.
Posledním obrázkem je můj nedělní oběd. Chtěla jsem zpracovat načatý balíček ječných krup, které jsem jednoduše uvařila ve vodě.K tomu jsem přidala sojové maso a zeleninovou směs. Zkrátka výborný a zdravý oběd.

A co Vaše oblíbená jídla a mňamky? Pište, budu ráda za inspiraci, které nikdy není dost :)
Trochu z jiného soudku. Zajímalo by mě, jaké je u Vás počasí? U nás v Beskydech je nyní opět "jaro", i když minulý týden napadl sníh a vypadalo to, že se zima vrátila. Tyto velké změny teplot hodně lidí ovlivňují, ať náladově či se mohou cítit celkově unavení a vyčerpaní.
Jak jste na tom Vy a jakou máte prevenci před těmito neduhy?
Chci Vám poděkovat za komentáře a maily, ve kterých se ptáte na cvičení nejen na Power Plate apod.
A nebojte, sliby plním. Připravuji článek se cviky a fotkami.
Těšíte se?
Mějte se stále lépe a lépe. 

2 komentáře: